2015年6月2日 星期二

Mree- To see the light 中譯歌詞



All we know
你我都了解

What we’re told
我們曾說過的那些話

You wanna know, you wanna know me
你想了解,你想了解我

You wanna hold, you wanna hold me
你想留住,你想留住我

You wanna love, you wanna love me
你想要愛,你想要愛我

You wanna love
你想要得到愛


You wanna use, you wanna use me
你想利用,你想利用我

You wanna hurt, you wanna hurt me
你想傷害,你想傷害我

You wanna break, you wanna break me
你想要分手,你想跟我分手

You wanna break
你想要分開


Gonna see the light
想要弄個明白

Shining in your eyes
眼中帶著光輝

Frozen in the night
凍結夜晚

Gonna see the light
想要明白

Soul of gold
金色的靈魂

Settle where you roam
安頓了遊蕩的你

Wandering in and out of the light
徘徊在光明中

speak of the dark but never in night
卻從不在夜晚中談論黑暗

echoing your losses
回應你那些失去的事物

I wanna find the beat that moves you
我想找回感動你的心跳聲

into the dew that morning brings to
進入到那晨露中

shake you from your shoulders
搖晃著你的雙肩

wake you from your slumber
喚醒睡著的你

------------------------------------------
若有錯,麻煩大家告訴我囉,謝謝!

沒有留言:

張貼留言