2015年6月2日 星期二

Mree- Echo 中譯歌詞



Love, where do the tears go
愛,淚該往哪流

And where will my feet roam
而我的雙腳該往哪漫遊

and why won’t my eyes close
而又為什麼我不想閉上眼睛


Love,feeding the echo
愛,讓回音不停迴響

Until everyone knows
直到讓每個人都知道

You’re never alone
你絕不會是一個人

Love unknown
愛上未知

Let your arms unfold
展開你的雙手

And let your heart be shown
釋出你的心

Rest your eyes
閉上你的雙眼

while time is on our side
當時間站在我們這邊時

Well I will long for you
我會思慕著你

Love, where do the tears go
愛,淚該往哪流

And where will my feet roam
而我的雙腳該往哪漫遊

and why won’t my eyes close
而又為什麼我不想閉上眼睛

Feeding the echo
讓回音不停迴響

Until everyone knows
直到讓每個人都知道

You’re never alone
你絕不會是一個人

Doubt be gone
猜忌離去

to bare ourselves in song
在歌中坦露你我

Soon to sing along
不久後,讓我們一起唱

Love anew
重新再愛

with minds as clear as dew
帶著像露珠般純淨般的心情

Well I will long for you
我會思慕著你

Love, where do the tears go
愛,淚該往哪流

And where will my feet roam
而我的雙腳該往哪漫遊

and why won’t my eyes close
而又為什麼我不想閉上眼睛

Feeding the echo
讓回音不停迴響

Until everyone knows
直到讓每個人都知道

You’re never alone
你絕不孤獨

------------------------------------------
若有錯,麻煩大家告訴我囉,謝謝!


沒有留言:

張貼留言